Ook in Zwitserland is de dooi nu ingetreden

3 juli 2015 - Martigny, Zwitserland

Bonjour mes amis
Ook in Zwitserland lijkt de winter nu definitief ten einde. Wij hebben ons wandelprogeamma daar inmiddels op aangepast.
Wij zijn nu in Martigny op een camping aangeland. De afgelopen dagen hebben we de eerste 5 etappes naar Rome afgelegd. Stukje lopen, stukje treinen terug. We kennen het Zwitsers spoorboekje inmiddels uit ons hoofd.
Tot nu toe waren de trajecten vrij vlak, vanaf morgen gaan we op weg naar de St Bernard pas, die zal nu ook wel sneeuwvrij zijn. Else's arm wordt langzaamaan mobieler, over een week moet die weer rugzakproof zijn.
Ciao
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Johan:
    4 juli 2015
    succes en geniet... Ik inmiddels onderweg naar jullie stadje voor het Tour spektakel .. Bon vacances
  2. Ted corry:
    4 juli 2015
    Hoi Else en Peter, wat fijn dat jullie weer goed op weg zijn!
    We kijken hier nd start vd tour, en zien net "jullie mooie molen" passeren!
    Maar jullie komen beslist ook heel veel moois tegen!
    Veel wandelplezier!
    Ted corry
  3. Ellis:
    4 juli 2015
    Niet smelten he, jongens! Het was bij ons al 41 graden, gelukkig vandaag maar 39....
    Fijn dat het goed gaat met het armpje en dus met het dametje wat er aan vastzit! Zet 'm op en loop ze!
  4. Fred:
    7 juli 2015
    Ook een pas verderop was alles er grasgroen; niet gek als het in de rest van Svizzera boven de 30 gr. is. (autotrein door de tunnel van de Lötschen Pass. Onze vakantie zit er weer op, jullie veel plezier :)